Підписатися на RSS
/Files/images/pedagogi/Л.нестерук.jpg Лілія Нестерук - учитель української мови та літератури
Особистісно зорієнтоване навчання ставить у центр освітньої системи дитину, забезпечення комфортних умов її розвитку, спрямоване на формування, плекання творчої, інтелектуальної, самостійної, всебічно розвиненої особистості. Таке навчання забезпечує учневі право на самобутність, унікальність, індивідуальність розвитку, сприяє зосередженню уваги дитини на власних досягненнях, розвиває її уявлення про себе як про особистість, створює такі умови, за яких школяр не зможе навчатися нижче своїх можливостей.
У той же час особистісно зорієнтоване навчання вимагає сучасного вчителя – експериментатора, дослідника, конструктора, науковця, який здатний створити на уроці ситуацію співпраці, співтворчості, разом з учнями здійснювати рівноправну діяльність.
Саме тому я працюю над проблемою впровадження особистісно зорієнтованого навчання на уроках української літератури повний виклад ТУТ.
Вашій увазі слайд-презентація досвіду вчителя
Лілія Романівна Нестерук - ерудований, творчий учитель української мови й літератури, досконало володіє програмовим матеріалом та методикою викладання предмета, дотримується організаційно-методичних вимог щодо підготовки й проведення сучасних уроків. Вони завжди змістовні, цікаві, чіткі і логічно побудовані, насичені проблемно-пізнавальними завданнями, елементами самостійної творчості учнів, характеризуються оптимальним темпом, ретельно відібраними методичними прийомами, засобами стимулювання школярів до самостійного мислення. Правильно і послідовно розподіляє подачу матеріалу, доцільно визначає навчально-виховну мету.
/Files/photogallery/874/Слайд2.JPG З ініціативи кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника Інституту педагогіки АПН України Фасолі А.М. бере активну участь у впровадженні особистісно зорієнтованого навчання на уроках української літератури.
Працюючи в системі над застосуванням елементів ОЗОН, дає випе-реджувальні, різнорівневі та диференційовані завдання. Уміло впроваджує в навчальний процес інтерактивні технології, які допомагають якісно реалізувати навчальну, розвивальну та виховну мету: формувати у школярів особливості художньо-образної мови; здатності сприймати та оцінювати художні твори, висловлювати особисте ставлення до них; виховувати в учнів світоглядні уявлення , патріотичні почуття і громадянську свідомість.
На уроках літератури проводить порівняльний аналіз героїв, учні визначають спільне й відмінне в їх характері, вчаться здійснювати ідейно-художній аналіз різних за жанром творів.
Учитель застосовує інноваційні форми проведення уроків: уроки-дослідження, уроки-діалоги, уроки-семінари, уроки-зустрічі, групові та колективні форми роботи. Практикує добірки цікавих дидактичних матеріалів, зорієнтованих на розвиток уяви, пам’яті, логічного та образного мислення. Творчий пошук інноваційних форм та методів навчання, врахування індивідуальних та вікових особливостей школярів, створення сприятливого морально-психологічного клімату на заняттях сприяють виробленню у дітей інтересу до навчання, розвивають самостійність, уміння співпрацювати.
Активна в методичній роботі, проводить відкриті уроки для вчителів гімназії, міста, області.Є керівником секції української мови та літератури наукового товариства “Інтелект” гімназії. Спільно з колегами розробила методичний посібник "Елементи особистісно зоріентованого навчання на уроках української літератури у 5-11 класах", який відзначений Грамотою управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації.
Виявляє ініціативу. Провела літературну годину для учнів міста, приурочену Лесі Українці, /Files/photogallery/874/Слайд3.JPGкомпозицію до Дня української писемності, Організувує інтелектуальні ігри, свята в рамках тижня української мови і літератури.
Педагог працює над підвищенням науково-методичного рівня. З цією метою брала участь у Всеукраїнських семінарах із питань особистісно зорієнтованого навчання в містах Києві та Білій Церкві.
Ви можете переглянути матеріали уроків Лілії Нестерук та позакласного заходу вчителя
Тут для Вас слайди до уроку Лілії Нестерук
Лілія Романівна викладає предмет ЕТИКА.
Вашій увазі її творчі доробки: урок
та презентація до уроку
Інша важлива інформація про учителя: у 2008-2009 н.р. здобула перемогу у Нововолинська гімназія.до уроку ЕТИКИ Лілії Сахацької Що означає бути громадянином
міському етапі Всеукраїнському конкурсу «Учитель року»,
стала лауреатом обласного етапу; підготувала переможця обласної
історико – етнографічної експедиції «Волинь вишивана».
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.