Повернутися до звичайного режиму
Підписатися на RSS

/Files/images/pedagogi/на стор.Гапонюк.jpg Світлана Миколаївна Гапонюк

учитель української мови та літератури
заступник директора з виховної роботи

Світлана Миколаївна Гапонюк у 1999 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова і література та народознавство», здобувши кваліфікацію філолога, викладача української мови і літератури та народознавства. Учителем української мови та літератури у Нововолинській гімназії працює з 2000 року. Педагогічний стаж роботи – 18 років. Із 2007 року – заступник директора з виховної роботи.

За рішенням атестаційної комісії у 2008 році їй встановлено категорію «спеціаліст вищої категорії», 2014 році – підтверджено категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший учитель».



/Files/images/pedagogi/Гапонюк.jpg У грудні 2019 - січні 2020 р. учитель пройшла навчання
за робочою програмою навчального курсу підвищення кваліфікації
«Конструювання компетентнісного уроку».

«Учитель року-2018»

/Files/photogallery/2017/ІІ місце Гапонюк.jpg «Людина народжується для добра. Хтось зводить будинки, хтось садить дерева, а вчитель переливає свої знання та прагнення їх шукати – у дітей…»

Протягом 22-26 січня 2018 р. в Луцькому НВК №9 відбувся ІІ (обласний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018» у номінації «Українська мова та література». 15 волинських педагогів показували свою майстерність у конкурсних випробуваннях «Тестування з фахової майстерності», «Практична робота», «Методичний практикум», «Урок», «Навчальний проект».

Честь нашого міста захищала Світлана Гапонюк, учитель Української мови та літератури гімназії. За результатами усіх видів – визнана лауреатом, виборовши ІІ місце.

Учитель значну увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми. Із 2008 року по 2014 ріки підготувала –

2 переможців очної та 3 заочної олімпіади з української мови та літератури,
2 переможців ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості імені Тараса Шевченка,
/Files/photogallery/2017/Г.С.М. урок (14).JPG
2 переможців ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика,
1 переможця ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням,
1 переможця ІІ етапу Всеукраїнського радіодиктанту, присвяченого Дню писемності,
1 переможця ІІ етапу VІІ Всеукраїнського конкурсу юних гумористів «Посміхнімось щиро Вишні»,
1 переможця ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу читців, присвяченого річниці від дня народження Лесі Українки,
1 учасника Всеукраїнського фестивалю – конкурсу дитячої та юнацької творчості «Урок казки».
14 її вихованців отримали дипломи та сертифікати за участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» - 2013:
2 – дипломи ІІ ступеня, 8 – дипломи ІІІ ступеня, 4 – сертифікат учасника.

Постійно підвищує свій фаховий рівень, систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні.
Майстер-клас «Актуалізація суб’єктного досвіду учнів як передумова розвитку аксіологічної сфери». Майстер-клас був проведений 30.11.2016 року під час обласного семінару вчителів української мови та літератури «Особистісно зорієнтоване навчання на уроках української мови та літератури» у м.Нововолинську на базі Нововолинської гімназії та ЗОШ №2.

У складі творчої групи вчителів Нововолинської гімназії у 2010 році брала участь у Всеукраїнському конкурсі – захисті на кращу модель навчального закладу (за високий рівень конкурсних матеріалів авторський колектив нагороджено Грамотою Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та інституту інноваційних технологій і змісту освіти). У 2010 році стала переможцем Всеукраїнського конкурсу «Мій особистісно зорієнтований урок».

Ії доробки надруковані у збірці Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти «Про реалізацію І етапу дослідно – експериментальної роботи в Нововолинській гімназії з проблеми «Технології моделювання уроку в сучасному закладі нового типу» (2011 рік), у часописах «Усе для вчителя» (листопад, грудень 2013 рік). Конспект уроку з української літератури, 9 клас на тему -/Files/images/logo УРОК.ЮА.png Г. Квітка-Основ’яненко. “Маруся” – сентиментально-реалістична повість. Теорія літератури. Сентименталізм в українській літературі –опубліковано на Освітньому порталі UROK-UA.com – переглядайте…

Досвідом своєї роботи ділиться на засіданнях кафедри суспільно – гуманітарних дисциплін, міських об’єднаннях, семінарах. У 2008 році брала участь в обласному заочному конкурсі робіт про творчу спадщину Василя Сухомлинського, у 2013 році – у міських педагогічних читаннях «Серце віддаю дітям. Діалог із Василем Сухомлинським», у 2014 році - у міській науково-практичній конференції, присвяченій 200-річчю від дня народження Тараса Шевченка.

В 2017 році підготувала посібник, що містить матеріали, які висвітлюють практичні засади та досвід національно-патріотичного, військово-патріотичного виховання учнів Нововолинської гімназії - Формування національно-патріотичних якостей учня – першооснова виховання громадянина України (з досвіду роботи Нововолинської гімназії). Дана робота рекомендована педагогам-організаторам, класним керівникам та заступникам директорів із виховної роботи та була подана на міський огляд з національно-патріотичного виховання.
/Files/images/моя Україна.jpg

Практикує використання активних форм навчання: евристичне спостереження, порівняння, конструювання, моделювання. Вправи добирає відповідно до завдань репродуктивного, пошукового, практичного застосування знань. Зміст навчального матеріалу здійснює відповідно до чотирьох змістових ліній: мовленнєвої, мовної, соціокультурної та діяльнісної.

Із метою оволодіння мовленням пропонує учням на окремих етапах уроку – перевірки домашнього завдання, актуалізації опорних знань, закріплення вивченого, узагальнення вивченого чи домашнього завдання – скласти усні чи письмові твори, твори-мініатюри, розповіді, діалоги, тести; навчає самооцінюванню, пропонуючи їм листи самооцінювання, де за кожен етап уроку учні виставляють собі оцінки, а потім оцінюють свою роботу протягом усього уроку, взаємооцінювання.

Під час роботи над новою темою використовує різні методи роботи: роботу в парах, у групах, словникову роботу; різні види диктантів: слухові, словникові, розподільні, вибіркові. У процесі пояснення нового матеріалу, закріплення демонструє мультимедійний ілюстративний матеріал, таблиці.

Відеорезюме учасника конкурсу «Учитель року – 2018» Гапонюк С. М.

2017/2018 навчального року бере участь у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель року-2018» в номінації «Українська мова». На базі сусідньої школи був проведений /Files/photogallery/2017/Г.С.М. урок (13).JPG конкурсний урок «Творчість Івана Котляревського – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч. Історія появи «Енеїди». Пропонуємо ознайомитися з ВИСНОВКОМ Про педагогічну та методичну діяльність учасника міського конкурсу «Учитель року-2018», учителя української мови та літератури Нововолинської гімназії Гапонюк Світлани Миколаївни.
Перегляньте світлини цього конкурсного уроку...
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.