Олег Миколайович Кашуба - учитель фізичної культури

1. Прізвище, ім'я та по-батькові: Кашуба Олег Миколайович. /Files/photogallery/866/іменний мяч.jpg
2. Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом:
Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. академіка Степана Дем’янчука, м. Рівне, 2007 рік, магістр з фізичної реабілітації, викладач фізичної культури та спорту.
3. Місце роботи:
Нововолинська гімназія Нововолинської міської ради Волинської області вул. Кауркова, 4а, м. Нововолинськ, 3-68-55
4. Стаж роботи: 6 років.
5. У тому числі педагогічний: 6 років.
6. Кваліфікаційна категорія: “Спеціаліст II категорія”
7. Звання: немає
8. Державні нагороди, відзнаки (обов'язково рік нагородження):
Грамота управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (наказ № 1614 від 19.08.2009 року).
9. Класи, в яких викладаєте: 3, 4, 5, 7, 10, 11.
10. Мова викладання: українська.
11. Проблема (тема), над якою працюєте: “Розвиток основних фізичних якостей
(швидкість, спритність, витривалість, сила, гнучкість) з урахування стану здоров'я,
вікових і статевих особливостей учнів”.
16. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: впровадження інтерактивних технологій.
17. Навчальна література, якою користуєтесь при підготовці до уроку:

1. Бахчаян Г.С. Мотивація інтересу до занять фізичною культурою і спортом // Пед. та псих.- 1997. - №4.
2. Бех І. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до уроку // Фізичне виховання в школі. – 1999. - №3.
3. Борисенко А. Планування навчально-виховного процесу з фізичної культури // Фізичне виховання в школі. – 1998. - №1.
4. Домашні завдання з фізичної культури // Початкова освіта. – 2000. - №36.
5. Дубовис М., Цвек С. Планування навчальної роботи з фізичної культури в 5-11 кл. Методичні рекомендації // Фізичне виховання в школі. – 1998. - №4.
6. Кругляк О. Методика проведення рухливих ігор // Початкова освіта. – 2000. - №36.
7. Лизогуб В., Петренко Ю. Використання тренажерів і фізичних вправ для зміцнення здоров’я школярів // Фізичне виховання в школі – 2000. - №2.
8. Пальчевський С. Різні підходи до фізичного виховання на уроках фізичної культури // Фізичне виховання в школі. – 2000. - №3.
9. Поліщук М. Шляхи індивідуалізації та диференціації навчання // Фізичне виховання в школі – 1998.
10. Присяжнюк С. Система заліків з фізичної культури для учнів 3,9 та 11 класів. З/о школа // Фізичне виховання в школі – 1998 - №4.
11. Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 272 с.
18. Ваше педагогічне кредо: «Мети досягає той, хто її прагне»./Files/photogallery/866/заняття (2).JPGЛюбов до дітей та своєї професії, висока педагогічна майстерність і творчість притаманна
талановитому учителю Кашубі Олегу Миколайовичу.
Він завжди усміхається, даруючи оточуючим добрий настрій, заряджаючи своїм оптимізмом і любов’ю до життя учнів, батьків та коллег. Його уроки вирізняються сучасністю, іноваційністю. Він постійно самовдосконалюється, займається самоосвітою, а набутим досвідом ділиться з коллегами, поширюючи його серед учителів фізичної культури.
У своїй роботі він керується принципом природовідповідності, вдало поєднуючи інноваційні технології навчання і виховання, створюючи на кожному уроці, під час кожного фізкультурно – оздоровчого та спортивного заходу «ситуацію успіху» для кожної дитини, власним прикладом залучаючи учнів до прекрасного світу фізичної культури та спорту.
Ніколи не зупиняючись на досягнутому, він знову і знову ставить нові цілі та впевнено крокує вперед, шукаючи нові підходи до вирішення освітніх проблем, легко долаючи всі перешкоди.
Олег Миколайович – чудова людина, активний учасник шкільного життя.
Жоден захід не залишається поза його увагою, він готовий прийти на допомогу й відкрито зробити крок назустріч тому хто її потребує.
Кашуба Олег Миколайович працює в Нововолинській гімназії з 2011 року і зарекомендував себе як ерудований, творчий учитель, який на високому рівні володіє програмовим матеріалом та методикою викладання предмета, дотримується організаційно-методичних вимог щодо підготовки й проведення сучасних уроків. Чітко і конкретно ставить завдання уроку, формулює їх із урахуванням вікових та психоло­гічних можливостей учнів відповідно до навчальної програми і фізич­ної підготовки окремо для основної і підготовчої медичних груп, хлопчиків і дівчаток, юнаків і дівчат.
Працюючи над проблемою розвитку в учнів основних фізичних якостей (швидкість, спритність, витривалість, сила, гнучкість) з урахуванням стану здоров'я, вікових і статевих особливостей учнів”, учитель при проведенні уроків використовує здоров’язберігаючі технології, здійснює моніторинг показників індивідуального розвитку школярів, прогнозує можливі зміни здоров’я і проводить відповідні психолого-педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності: рухливі, спортивні ігри, гімнастичні та інші вправи відповідно до навчальних модулів. Перебуває у тісному/Files/photogallery/866/заняття (4).JPG взаємозв’язку з учнями, батьками, медичним працівником, практичним психологом, уміє організувати учнів, зосередити їхню увагу, створити добрий емоційний настрій, підготувати організм дітей до виконання вправ основної частини уроку, забезпечити помірний і всебічний вплив на м'язи, серцево-судинну і дихальну системи, що сприяє роз­виткові координації рухів і вихованню почуття ритму.
У роботі з дітьми використовує мультимедійні технології, що дає можливість ефективно опановувати техніку футболу, баскетболу, гімнастики, інших видів спорту, формувати активну мотивацію для уважного ставлення до власного здоров'я,фізичного, соціального, психічного і духовного здоров'я особистості, засвоювати учням знання, уміння і звички особистої гігієни, профілактики захворювань і травматизму на тренуваннях , ознайомити з впливом рухової активності і загартовуванням організму, раціонального харчування, режиму дня на здоров'я .
За час роботи учитель досягнув значних результатів. Команда гімназії стала призером у молодіжних спортивних іграх з футболу; зайняла II – місце у чемпіонаті з шахів серед учнівської та студентської молоді Нововолинська; ІI – місце у чемпіонаті з шашок серед учнівської та студентської молоді Нововолинська; учень 11 класу зайняв І місце в особистому заліку в чемпіонаті з шахів серед учнівської та студентської молоді Нововолинська.
Ви можете познайомитись з досвідом роботи Олега Кашуби
та слайд-презентацією досвіду вчителя
Технічна і тактична підготовка спортсмена – гирьовика.
Навчально – методичний посібник для студентів
Формування навичок великої моторики у дітей з синдромом Дауна дошкільного віку
за допомогою фізичних вправ
Навчально – методичний посібник
Вашій увазі матеріали уроків учителя фізичної культури О.М. Кашуби: урок Кашуба ОМ. Нововолинська гімназія
урок фізкультури з елементами футболу 7-клас
ще уроки О.М. Кашуби ТУТ...
Спортивно – розважальне свято для учнів молодших класів «Веселі старти»
Кiлькiсть переглядiв: 229

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.