/Files/photogallery/894/Слайд1.JPG Євгеній Анатолійович Уманець

Я вірю в Україну і в свій народ

/Files/photogallery/1874/живопис (12).jpg 26 жовтня в ОЦДЮТ м.Луцьк, відбувся обласний конкурс малюнків на військово-патріотичну тематику «Я вірю в Україну і в свій народ». Цей конкурс проводився уперше. На цей захід прибуло 42 учасники від кожного міста, району нашої Волині. Юні митці брали участь у трьох номінаціях: живопис, графіка і комп’ютерна графіка. Дуже приємно, що в номінації «Живопис» наша учениця 8-А класу Анна Цісар посіла ІІІ місце.

Її композиція ««На решті території без опадів…» А тут свинцеві зливи і дощі.Не має ні любові, ані спогадів. Про світле та велике у душі» /Files/photogallery/1874/живопис (1).jpg ВІТАЄМО…
Перегляньте кілька важливих світлин.

Я і тато будуємо хату для птаха

/Files/photogallery/1777/шпаківня (7).JPG З 14 по 23 березня в нашій гімназії відбувалася весняна акція-виставка шпаківень «Я і тато будуємо хату для птаха». Хлопчаки від 5-го до 8-го класів активно підтримали заклик учителя трудового навчання Євгена Уманця та, разом зі своїми батьками, виготовляли будиночки для крилатих жителів. Девіз акції – «Живи в гармонії з природою і отримаєш справжню нагороду від маленьких пернатих друзів» був справжнім дороговказом під час столярних, творчих робіт. Найкрасивіші, найвишуканіші, просто чудові шпаківні вишли з попід рук юних майстрів та їхніх татусів, а це:

/Files/photogallery/1777/шпаківня (4).JPG/Files/photogallery/1777/шпаківня (5).JPG Савчук Владислав, 6-Б кл. і Степан Олегович;
Яблонський Олівер-Олександр, 5-Б кл. і Мартін Єжи;
Поплавський Дмитро, 6-Б кл. і Пало Анатолійович;
Савюсюк Владислав, 6-А кл. і Микола Михайлович;
Лопоша Максим, 6-А кл. і Вадим Сергійович;
Бадзюнь Дмитро, 9 кл. і Олег Олегович;
Уманець Мирослав, 8-А кл. і Євген Анатолійович;
Ошкалюк Артем, 6-Б кл. і Віктор Олегович;
Пухнавцев Андрій, 6-Б кл. і Олександр Іванович;
Муравчук Максим, 6- Б кл. і Олег Володимирович.

Щира подяка Вам, чоловіки! Світлини виробів тут...


Тістопластика – майстер-клас і 6-А клас

/Files/photogallery/1780/1 тісто.jpg/Files/photogallery/1780/тісто (22).jpg Учні 6-А класу із нетерпінням чекали цього заняття. Принесли борошно й сіль. Спочатку дуже уважні, зосередженні, а згодом в тісті та борошні на штанях, спідницях, щоках і носиках – веселі й щасливі. Всі працювали на славу творили, ліпили, качали, жартували і вирішили, що їхні вироби «Серця» будуть подарунками для батьків.

Пам’ятайте! Будь що, зроблене своїми руками, приймає на себе величезну енергетику автора і віддає позитивом оточуючим.

Світлини цього майстер-класу ТУТ…


- за час роботи в Нововолинській гімназії зарекомендував себе як знаючий і сумлінний працівник.
Учитель досконало володіє програмовим матеріалом, на високому методичному рівні проводить уроки .
Основний принцип роботи вчителя – інтерактивність, коли він виступає як партнер учнів, при цьому не тільки даючи інформацію в готовому вигляді, а й спонукаючи думати і знаходити виходи з незвичайних ситуацій. Відчувається живий обмін повідомленнями між учителем та школярами. Досягається це постановкою проблемних питань, створенням складних ситуацій із застосуванням таких технологій, як мозковий штурм, велике коло, парна, групова роботи. У роботі використовує пояснювально-ілюстративні, проблемно-пошукові та проектно-дослідницькі прийоми. Навчання підпорядковує принципам:/Files/photogallery/894/Слайд7.JPG
комунікативної спрямованості,
ситуативності та тематичної орієнтації,
свідомості навчання,
врахування вікових особливостей.
Оптимально застосовує групові та колективні форми роботи. Практикує різного роду розминки, зорієнтовані на розвиток уяви, пам’яті, логічного та образного мислення. Творчий пошук інноваційних форм та методів навчання, врахування індивідуальних та вікових особливостей школярів, створення сприятливого морально-психологічного клімату на заняттях сприяють виробленню у дітей інтересу до навчання, розвивають самостійність, уміння співпрацювати.
У центрі уваги педагога – учень, його індивідуальність, спосіб мислення, інтереси та можливості. Навчаючи працювати, думати, аналізувати, творити, Євгеній Анатолійович доводить, що трудове навчання – це і складна праця, яка потребує надзвичайно багато зусиль та часу, це і величезне задоволення та щастя від усвідомлення досягнутого водночас. Тому на кожному уроці створює такі умови, які б приносили учням радість від набутих знань, сприяли інтелектуальному розвитку.

/Files/photogallery/894/Слайд9.JPG Учитель – керівник гуртка «Художня обробка дерева». Його учні – учасники виставки-продажі «Осінній Ярмарок» (демонструють вироби з дерева (качалки, м’яло, щітки), з металу (молотки, защіпки, ручки до дверей), щорічної виставки декоративно - прикладного мистецтва ( представляють вироби, випиляні лобзиком та випалювачем)
Євгеній Анатолійович є членом журі міських олімпіадах з трудового навчання. /Files/photogallery/894/Слайд5.JPGБере активну участь у громадському житті школи. Він – член профкому, громадський інспектор з охорони праці та ТБ. Користується повагою учнів, батьків, учителів.

Про використання інтерактивних методик на своїх уроках Євгеном Уманцем - ознайомитись ТУТ...
Вашій увазі слайд-презентація Метод проектів на уроках трудового навчання, а також Позакласний захід учителя...
Тут для ознайомлення Розробки уроків Євгена Уманця та презентація досвіду Євгена Уманця на уроках Образотворчого мистецтва
Кiлькiсть переглядiв: 105

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.