“У нас була система координат, були принципи, якими ми керувалися. Йдеться про видалення з програм зайвої інформації, усунення дублювання, відбір найбільш важливих тем та їх логічний виклад, а також запровадження компетентністного підходу. Ми підходили до розвантаження дуже відповідально, треба постійно пам’ятати, що програми надбудовують одна одну й не можна просто так щось висмикувати з них. Найважливішим для нас було підняти якість освіти, а не якимось чином її опустити. Тому ми залишили якісні показники – що має вміти дитина, але в цих програмах змінили дорогу до їх досягнення”, - зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Раджу, колеги, відвідати сайт Вчитель вчителю, учням та батькам. Тут для Вас цікаві поурочні, календарні, тематичні плани, розробки уроків, виховних заходів, статті освітньої тематики...
Коментарi